Известие

Collapse
No announcement yet.

СЪвет за начинаещ.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Може незнам. Един приятел ходи при май бобо му викахте не помня. Той му взел 30 лв за диагностика и после извадил някакво устройство и го питал дали иска да му провери километрите срещу още 10 кинта. А съм чувал, че този бобо бил голям спец.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #17
      Re: СЪвет за начинаещ.

      Първоначално публикувано от Niki_vd
      ПомагаЙте сЪс сЪвет. Карах 7 години само Пасат подред на номерата1-2-3-4.От миналото лято съм влюбен в Алфа 156 но имам приятели сЪс сервиз и диагностика които ме разубеждават постоянно да не сядам в Алфа.Моля ви даЙте сЪвет за наЙ-честите дефекти и цени на ремонт и части.Ще ви бЪда безкраЙно благодарен, иначе карах Алфа 156 с почти всичките мотори и съм впечатлен и то доста. Благодаря предварително.
      Помагам! Алфа 156 е един доста здрав автомобил. Ако е нововнос, след необходимото обслужване!, проявява издръжливост, дуракоустойчивост, предлага доста комфорт, претендира за стил и индивидуалност ... (трябва да ме вземат в рекламния отдел! )

      Comment


      • #18
        Значи, ще ти кажа при мене как стоят нещата, пък ти си решавай сам. Ламята Спаска (така се казва ще разбереш защо) я имам от 2 години и девет месеца, от тогава съм и навъртял ~ 160 000 щото при един от ремапите и затрих реалните километри, та сега не знам точно на колко е, ама по спомен са поне толкова. Та за тоз период съм сменил 2 съединителя (сети се защо може би щото им взимам душицата) 2 пъти горните носачи (щото карам със 17-ки 225/45 отпред и 235/45 отзад на 3 бара, щото са ми меки джантите и от най-малкия трап се кривят, та компенсирам с налягане) 1 път долните (явно по държат мама им) 2 кормилни накрайника, една стабилизираща щанга и почти цялото задно окачване (то ми излезе ~ 180 кинта със смяната). Цените си ги виж горе в темата за ремонтите кое колко струва.А да и скоростна кутия отварях, щото сринах трета пак заради моето си каране. А се нарича Ламята Спаска щото на извънградско ми гори 10-11 на 100 - пак заради моето си каране (държа да отбележа, че като я кара някои по улегнал чичко гори 7-8 на 100). А да сменил съм дисковете, щото оригиналните на моето каране загряваха бързичко и ми е дискомфорт. Свещи смених ма то това си е консуматив дето си заслужава да се изръсиш за него 260 кинта, понеже разните там бошчета и сичкото дето не е иридиум го яде за 10 000 км. А и дебитомер смених. Не споменавам редовното обслужване, щото то не е непредвиден разход!

        Поддръжката на колата не е никак дебела, просто ти трябва свестен майстор. Тука окло мене са все антифенове на алфите и само ме ебават, кое колко струвало колко скъпо било, само дето 1-2-ма от тях знаят по колко км. карам. Ама всички млъкнаха след като техните немски бангии на по 40-50 000 км от кат са си ги купили отидоха на основен ремонт. И тука идва момента да отбележа, че Ламята Спаска като я купих по километраж беше на 74 000, а по еку беше на 204 ...Така че туй, че е 2001 не е критерии за малко км. Следователно карам курник на ~ 364 000 км без основен ремонт и съм се примирил с факта, че гори масълце, ама то не знам да има некое мпс дето ръгайки го постоянно между 5-7к рпм да не гори. Те това е от мен дано съм ти бил полезен.
        Alfa Romeo Stelvio 2.0T
        Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

        Comment


        • #19
          Евалата на DeX, добре го каза !
          ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DeX
            Значи, ще ти кажа при мене как стоят нещата, пък ти си решавай сам. Ламята Спаска (така се казва ще разбереш защо) я имам от 2 години и девет месеца, от тогава съм и навъртял ~ 160 000 щото при един от ремапите и затрих реалните километри, та сега не знам точно на колко е, ама по спомен са поне толкова. Та за тоз период съм сменил 2 съединителя (сети се защо може би щото им взимам душицата) 2 пъти горните носачи (щото карам със 17-ки 225/45 отпред и 235/45 отзад на 3 бара, щото са ми меки джантите и от най-малкия трап се кривят, та компенсирам с налягане) 1 път долните (явно по държат мама им) 2 кормилни накрайника, една стабилизираща щанга и почти цялото задно окачване (то ми излезе ~ 180 кинта със смяната). Цените си ги виж горе в темата за ремонтите кое колко струва.А да и скоростна кутия отварях, щото сринах трета пак заради моето си каране. А се нарича Ламята Спаска щото на извънградско ми гори 10-11 на 100 - пак заради моето си каране (държа да отбележа, че като я кара някои по улегнал чичко гори 7-8 на 100). А да сменил съм дисковете, щото оригиналните на моето каране загряваха бързичко и ми е дискомфорт. Свещи смених ма то това си е консуматив дето си заслужава да се изръсиш за него 260 кинта, понеже разните там бошчета и сичкото дето не е иридиум го яде за 10 000 км. А и дебитомер смених. Не споменавам редовното обслужване, щото то не е непредвиден разход!

            Поддръжката на колата не е никак дебела, просто ти трябва свестен майстор. Тука окло мене са все антифенове на алфите и само ме ебават, кое колко струвало колко скъпо било, само дето 1-2-ма от тях знаят по колко км. карам. Ама всички млъкнаха след като техните немски бангии на по 40-50 000 км от кат са си ги купили отидоха на основен ремонт. И тука идва момента да отбележа, че Ламята Спаска като я купих по километраж беше на 74 000, а по еку беше на 204 ...Така че туй, че е 2001 не е критерии за малко км. Следователно карам курник на ~ 364 000 км без основен ремонт и съм се примирил с факта, че гори масълце, ама то не знам да има некое мпс дето ръгайки го постоянно между 5-7к рпм да не гори. Те това е от мен дано съм ти бил полезен.
            ФЕРАРИСТ е официално фен на Декс.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от suscrofa
              Може незнам. Един приятел ходи при май бобо му викахте не помня. Той му взел 30 лв за диагностика и после извадил някакво устройство и го питал дали иска да му провери километрите срещу още 10 кинта. А съм чувал, че този бобо бил голям спец.
              Последно километрите има ли начин да се хванат?
              Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

              Comment


              • #22
                Тц няма. Много бързо бягат.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Niki_vd
                  Бе мен ми стана ясно.Изчетох почти всичко и се плаша.То все едно основен ремонт а тои казва ,,Смених само........" и списък за към 2 бона части)) Но колкото повечко мнения толкоз по добре.А както казва собственика на единия сервиз ,,Като си се навил не ме питай ,че и каквото да ти кажа пак ште си е купиш."
                  Не се плаши!
                  В този форум почти всички честно си казват какво са сменили и колко им струва!
                  В разни други форуми,да не споменавам имена,не пишат всичко случващо се по колите им!
                  По мои наблюдения ако вземеш друга кола в класа на Алфа156,ще я правиш горе-долу колкото нея!Отдавна е мит че немските коли са по-здрави от италианските,особено по новите модели!Имам доста приятели с немски коли,които тихо и кротко си дават парите за ремонт и после казват че са много здрави!

                  П.П. За справка:Обслужването на А4'98г.-смяна на ремъци,ролки и ангренажна верига,защото като я вземеш на старо тя вече за смяна,това струва колкото смяна на ремъци на 156 2.0 заедно с ремъка на балансиращия вал!
                  Успех с избора
                  ALFA 155 1.8 TS 1993 - бивша
                  ALFA 156 2.0 1999 - бивша
                  ALFA 156 SW 1.9 16V jtd 2005

                  Comment


                  • #24
                    Бе колкото за немските бангии както казаха по нагоре...аз на Пасат -2 за 4 години му навартях 138 000 км при зверско каране и му смених само едни амортосиори и едни накладки и редовните неща като ремъци и филтри.Но сега искам нещо по ,,свежо" и затова съм се насочил кум 156-цата ако ли не пак Пасат-4 и проблема е уреден )

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Niki_vd
                      Бе колкото за немските бангии както казаха по нагоре...аз на Пасат -2 за 4 години му навартях 138 000 км при зверско каране и му смених само едни амортосиори и едни накладки и редовните неща като ремъци и филтри.Но сега искам нещо по ,,свежо" и затова съм се насочил кум 156-цата ако ли не пак Пасат-4 и проблема е уреден )
                      Ооps... ей тука с Пасат 4 ще сбъркате щото няма нищо общо с Двойката според мен. Двойката е от времената когато се правеха истински автомобили, не префърцунени госпожички. И съм абсолютно сигурен, че поддръжката на четворката ще Ви струва колкото на 156... Казвам го от опит щото един приятел си беше купил такова и като отиде да сменя носачите по предницата и реши, че не иска да кара Пасат повече... а той е заклет фен на VAG. Нека не забравяме, че всичко е въпрос и на късмет с автомобилите втора ръка разбира се. Аз все още карaм от време на време 2ката... корава работа особенно комбито. Но емоцията няма нищо общо с карането на Алфата. Идеята там е да ти пренесе з*ника от тА до т.В без сътресения. Ако търсите това ... това е вашата кола, но в никакъв случай поддръжката му не е по евтина!
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment

                      Working...
                      X